Translate

nedelja, 30. januar 2011

Mascarponejeva krema

Ugotavljam, da mi še vedno ni uspelo z vami deliti recept za mascarponejevo kremo, ki sem jo uporabila v mamini torti za 60 let. Delala sem jo prvič, a je super uspela. Navdušenje je bilo veliko - tudi z moje strani.

Takšen pa je bil postopek...

Potrebovala sem:
  • 250g mascarponeja (sama imam zaenkrat najraje tegale >> click! <<)
  • 3 rumenjaki
  • 100g sladkorja
  • 10g želatine v prahu
  • 250g sladke smetane
Najprej stepem sladko smetano. Sama najraje uporabljam rastlinsko, ker ni toliko kalorična in je res zelo dobrega okusa. Če je le možno, izberem sladko smetano Hulala, ker jo lahko brez problema uporabljam tudi brez sladkorja - je namreč ravno dovolj sladka sama po sebi. Verjetno že veste, da se stepa smetana toliko časa, da če posodo (počasi in pazljivo, seveda) obrnemo na glavo, smetana ne pade ven. Btw, tudi malo naj se ne premika - poskusite najti tisto pravo fazo, ker je takrat res najboljša.

Nato zavrem vodo, plin ugasnem in tako nad paro umešam rumenjake, katerim dodam sladkor. Tako imajo rumenjaki vsaj malo toplotne obdelave, da niso popolnoma surovi. Tej masi (katera se vmes kar dobro ohladi) postopoma dodam mascarpone ter nato počasi in previdno stepeno smetano (nočemo namreč izgubiti zrak, ki smo ga v smetano dodali s stepanjem). Želatino raztopim v malo hladne vode tako, da ni grudic, nato jo malce segrejem in vmešam v kremo.

Kremo lahko tako uporabim za torto ali pa kaj drugega. Seveda, spet odvisno od vašega okusa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...