Translate

ponedeljek, 14. februar 2011

Sadna kupa #1

Dolgo časa sem tuhtala, kaj bi dejansko naredila za Valentinovo. Nekako sem vseeno mnenja, da je najlepše darilo neka gesta, nekaj, kar narediš sam, nekaj, kar se spomniš sam, ipd. Tudi z rožami in čokoladicami ni nič narobe, vseeno pa se ne dotakne srca s takšno močjo. Vsaj pri meni. :)

Tokrat pa sem prišla na idejo čisto po naključju. In nastalo je tole:




Narejeno je bilo razmeroma hitro, z enim vmesnim izletom do trgovine, okus pa je fenomenalen!

Potrebovala sem:
  • borovnice (nekaj smo jih še poleti spravili v zamrzovalnik - ja, čisto iz sezone so :) )
  • rdeči ribez (imamo tudi še črnega, a ker so pač borovnice že črne/plave...)
  • jabolka (kisla)
  • mandarine
  • grapefruit (rdeč)
  • cimet
  • sladka smetana - stepena, rastlinska
  • čokoladni preliv (jaz sem uporabila tegale)
Jabolka olupim in narežem na kocke. Mandarine in grapefruit olupim in krhlje narežem na manjše kose (lažje se je, poleg tega pa tako 'spodbudimo' sadež, da odda vsaj nekaj svojega soka). Vse zmešam skupaj, dodam cimet po okusu (pri meni ga je kar veliko - saj sem že omenila, da obožujem cimet, a ne?) in spet zelooooo dobro premešam. Potem pustim mešanico, da malce postoji. Okusi različnih vrst sadja in cimeta se morajo namreč dobro zmešati.

Čez nekaj časa spet dobro premešam. Nato postrežem s smetano in čokoladnim prelivom. Hehe, in nisem ga samo enkrat!

Dober tek!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...