Translate

sobota, 14. avgust 2010

Pita s skuto in borovnicami

Že dolgo iščem pravilno količino sestavin za količino testa, ki bi zadoščala za okrogel pekač. Vsak poskus do sedaj je pripeljal do preveč testa, katerega sem, seveda, potem dala v večji pekač. Hotela pa sem poskusiti nek ameriški način - saj veste, American Pie. :D

Ampak, kdor išče, ta najde... iz izkušenj se učimo... in vsi podobni in primerni pregovori...

Našla sem ravno pravo količino... no, ja... vsaj za začetek. Recept, katerega sem našla, je sicer fenomenalnega okusa. Za samo testo, vsaj za mojo velikost okroglega pekača, so količine sestavin malenkost premajhne, zato vam tokrat podajam tiste prave.

TESTO:
  • 200g pšenične bele moke
  • sol (za okus)
  • 25g belega sladkorja
  • 133g margarine
  • 1 celo jajce
  • pecilni
V posodo sem dala moko, dodala približno ščepec soli, sladkor in malenkost pecilnega. To najprej enakomerno premešam, nato pa dodam celo jajce in margarino. To slednjo sem vsaj polovico dneva pustila na sobni temperaturi, da se primerno razmehča. Z mehko je namreč veliko lažje delati. Vse dobro pregnetem v gladko testo. Sicer na začetku zgleda kot da se noče zmešati, na začetku je tudi malce trše. Ko pa se začne pod toploto rok margarina topiti, nastane zelo gladko in ravno prav mehko testo. Tega potem za 30 minut spravim v hladilnik, da počiva.

Medtem naredim NADEV. Za to potrebujem:
  • 250g skute - manj mastne
  • 2 žlici belega sladkorja
  • 1 celo jajce in 1 rumenjak
  • limonina lupina (po okusu, jaz se ponavadi kar potrudim z ribanjem, ker imam rada, da se v testu ali nadevu čuti)
  • 250g borovnice + 1 žlička vanili sladkorja
Borovnice očistim, operem, dodam 1 žličko vanili sladkorja in premešam. Medtem v skuto dodam sladkor, jajce in rumenjak. Naribam še limonino lupinico (vedno, ampak res vedno, rada dam direkt sveže naribano lupinico in ne kupljeno začimbo), cimet in vmešam.

Po 30 minutah iz hladilnika vzamem testo in ga razvaljam. Tega nato namestim v okrogel pekač. Z valjarjem povaljam po robu pekača, da 'odrežem' odvečno testo, katerega bom na koncu uporabila za mrežo preko nadeva. Pripravljen nadev namažem po testu in nato z mrežo preostalega testa okrasim pito.

Pripravljeno pečemo pri 190 stopinjah Celzija približno 30 minut.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...