Translate

četrtek, 12. avgust 2010

Testenine s tuno

Včasih pridejo dnevi, ko sem lačna pa se mi enostavno ne da delati nekaj na veliko. Takrat posežem po kakšnih t.i. 'hitrih' idejah, katere, seveda, hitro pripraviš pa še nasitijo ravno prav.

Eden izmed takih obrokov so tudi testenine s tuno. To idejo sem dobila, ko sem se enkrat odločila, da poskusim tunino mešanico za testenine v trgovini. Sicer mi je bila všeč, a se mi je cena zdela malce previsoka. Zato sem poskusila nekaj podobnega ustvariti kar sama doma.

Pri nas imamo kar radi tunino zato je skoraj vedno na zalogi. Odvisno - večinoma so konzerve standardne velikosti, včasih pa tudi tiste ogromne, katere lahko dobiš v kakšni drugi trgovini tujih ponudnikov.

Takole naredim moj obrok.

Potrebujem:
  • konzervo tunine (lahko sta tudi dve - odvisno od okusa posameznika) - še vedno jo imam najraje v olivnem olju
  • manjšo čebulo
  • 1-2 stroka česna
  • origano
  • sol
  • testenine (v bistvu so lahko kakršne koli - polžki, peresniki, školjkice, špageti,...; navadni ali polnozrnati)
  • olivno olje (za praženje čebule pri omaki, če nočemo uporabiti olja iz tun, in pa za testenine)
Na samem začetku je, seveda, potrebno pripraviti vodo za kuhanje testenin. To verjetno ve že vsak študent, ampak vseeno. Nalijem vodo, solim in dodam malce olja (še vemo, zakaj, dragi študentje - bivši in aktualni? ;) ). Medtem, ko čakam, da voda zavre, na olivnem olju (spet je lahko kar olje iz konzerve tune) prepražim nasekljano čebulo. Ko zarumeni, dodam sesekljan česen, da zadiši. Tu pride na vrsto tuna. Jaz jo tik preden jo dam v posodo z oljem z vilico premešam, da gre narazen na koščke, ker se tako potem lažje meša. Na vročem olju jo na hitro prepražim (spet, da zadiši) in jo nato rahlo zalijem z vodo (ravno toliko, da imam malce omakce). V to dodam origano po okusu, lahko pa tudi kakšno drugo začimbo, ki vam je všeč v kombinaciji z ribami. Malce premešam in pustim, da se rahlo poduši in naredi lepo omakco.

Med tem postopkom voda za testenine že zavre, zato pač dodam testenine in na rahlem ognju (da rahlo vre) pustim, da se skuhajo. Na koncu testenine odcedim in jih stresem v posodo s tunino omako. Vse skupaj zelo dobro premešam in jed je pripravljena.

Kaj pa vem... recimo, da si lahko vse skupaj predstavljate kot lažjo obliko makaronovega mesa oz. 'makaronflajša'.

Dober tek! :))

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...