Translate

sobota, 18. december 2010

Domači prijatelj

Pred nekaj meseci sem na internetu našla en super recept. Kot majhna sem namreč oboževala tele piškote, a sem vedno jedla tiste iz trgovine. Enkrat pa sem čisto po naključju prišla do tele strani, recept preiskusila in sedaj ga enostavno obožujem.

Rahlo sem ga sicer priredila, ampak je vseeno super.

Torej potrebujem...
  • 4 jajca
  • 250g sladkorja (lahko tudi v prahu, a ni obvezen)
  • 400g moke
  • 1/2 pecilnega praška
  • 300g dodatkov (sama sem čisto po spletu okoliščin izbrala 200g rozin in 100 g malo narezanih orehov)
Najprej zmešam suhe sestavine - moko in pecilni prašek. V drugi posodi nato zmešam izbrane dodatke oziroma suho sadje (v mojem primeru rozine in orehe). V tretjo posodo ubijem jajca in jih z vilico dobro premešam. Tem dodam sladkor ter ob mešanju ustvarim enakomerno zmes. Pripravljeno suho sadje oziroma dodatke vmešam v jajčno mešanico, nato pa postopoma dodajam mešanico moke in pecilnega praška. Tu vam predlagam, da uporabljate kuhalnico ali pa t.i. spatulo. Testo v končni fazi namreč pride dokaj mokro in lepljivo.

Ravno iz istega razloga pri oblikovanju hlebčkov sama prej zmočim roke z mrzlo vodo. V nasprotnem primeru se testo namreč čisto preveč lepi na kožo in otežuje delo. Oblikovane hlebčke dam v pekač, katerega sem prej obložila s peko papirjem.

Zadevo pečem približno 30 minut na 180 stopinj Celzija.

Še tople iz pečice, hlebčke vzamem s peko papirja in jih takoj narežem na koščke. Na tej točki so namreč še dovolj mehki in se jih lahko lepo reže. Kasneje se ohladijo in so trši (takšni pač morajo v končni fazi biti), zato bi se pri rezanju lahko preveč grdo lomili in krušili.

Tule jih je samo še za vzorec. Zadeva mi je res zeloooo všeč in je ponavadi hitro zmanjka. Uff uff! :))

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...