Translate

sobota, 18. december 2010

Modelni keksi z ingverjem, cimetom in muškatnim oreščkom

V originalu sem delala čisto preproste modelne kekse. Letos pa sem na eni izmed spletnih strani našla podoben recept z dodanimi zgoraj naštetimi začimbami. Ingver je tokrat zame novost, a sem ugotovila, da je poleg kokosa in cimeta moja nova strast. Mmmmm!

Recept sem priredila takole:
  • 500g mehke moke
  • 200g margarine
  • 3 rumenjaki
  • 200g sladkorja
  • 1 dcl mrzle vode
  • 1 pecilni prašek
  • 1 vanili sladkor
  • limonina lupinica (po okusu posameznika)
  • 1 čajna žlička mletega cimeta
  • 2 čajni žlički mletega ingverja
  • četrt čajne žličke muškatnega oreščka
  • četrt čajne žličke soli
Najprej zmešam suhe sestavine. V moko dam pecilni prašek, cimet, ingver, muškatni orešček in sol ter dobro premešam. Na tej točki mešanica močnooooo zadiši. :)

Naslednji korak so 'mokre' sestavine. Rumenjake dobro premešam, dodam naribano limonino lupinico (jaz se tule kar potrudim in zribam celo limono, ker mi je res všeč okus, ki ga da), vanili sladkor, sladkor in na sobni temperaturi ogreto margarino. Vse to zmešam z mešalnikom v enakomerno zmes. Dodam še vodo ter spet dobro premešam.

Na tej točki začnem postopoma dodajati mešanico z moko in začimbami. Nekaj časa testo še mešam z mešalnikom. Ko pa se dobro zgosti, preostalo mešanico moke in začimb vnesem z gnetenjem testa z rokami.

Testo nato razvaljam na pomokani površini in oblikujem kekse.

Te dam v pekač, katerega sem prej obložila s peko papirjem. Pečem jih na 180 stopinj Celzija do željene barve.

Meni so sicer všeč takšni kot so na tej sliki - brez dodatkov. Lahko pa jih tudi posujete s sladkorjem, polijete s čokolado, dodate mandlje, orehe, ipd.

Iz te količine pa jih pride ogromnoooooo!! :))

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...