Translate

petek, 3. junij 2011

Limonine kocke za vodo z okusom limone

Ste ljubitelj/ica vod z okusom? Mogoče vode z okusom limone? Jaz sem pred leti na takšen način začela piti vodo. Čisto na začetku se je pojavila ravno s tem okusom. Glede na to, da čez dan spijem zelo veliko tekočine, je takšna voda zame zelo osvežilna. Sicer že zelo dolgo za žejo in hidratacijo telesa pijem samo vodo, ker me takšna res najbolj odžeja. Včasih pa enostavno paše tudi z limono.

Sem pa že kar nekaj časa nazaj prenehala kupovati takšno vodo v trgovinah. Zakaj? Največ jih ima dodan sladkor, ki okus (vsaj zame) popolnoma uniči. Če pa že tega ni, so pa, seveda, dodani drugi konzervansi, kateri pa enostavno ne morejo skriti okusa po kemikalijah. Še tista verzija, ki je bila popolnoma po mojem okusu, ni več na voljo. Tako jo najraje naredim doma. Sicer obožujem limonado - ja, spet naravno, iz pravih limon! A včasih enostavno paše le rahel okus po teh res okusnih citrusih.

Poskusila sem jo narediti že na več načinov pa mi nekako sploh ni uspelo ujeti pravega okusa - takšnega, da mi bo res všeč in da v končni fazi ne bo limonada.

In, wham! Kar naenkrat ideja! Saj mogoče ni nova. Mogoče jo kdo že pozna. Ampak naj jo vseeno delim za vse tiste, kateri pa jo mogoče ne.

Potrebovala sem...
  • 3 limone (kar velike in, yes!!, zelooo sveže ter polne soka)
Količina je spet, seveda, odvisna od vsakega posameznika - pač, koliko tega dejansko hoče narediti.

Limone enostavno ožamem, sok pa nalijem v posodice za led. Ja, v posodice za led.



Tako zamrznjene potem, količinsko gledano, po želji dodamo v kozarec ali steklenico vode. Pijačo tako prijetno ohladi, pa še okus da.

Reeeees enostavno in hitro, a ne?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...