Translate

torek, 7. junij 2011

Popečene bučke

Jaaaa, spet bo čas za bučke. Pri nas so že zasejene - letos več vrst! :) :) Eno (Butternut Squash) sicer še lepo prosim, da zraste, ampak sem optimist.

Tokrat sem si po dolgem času zaželela Zucchini bučke. Na začetku meseca sem jih v Moravskih toplicah jedla pripravljene na čisto preprost način. Bila sem res res res navdušena nad njimi, zato sem jih enostavno morala pripraviti tudi sama.

Potrebovala sem:
  • 4 manjše Zucchini bučke
  • olivno olje
  • sol
  • vegeta
  • česen v prahu
Vsako bučko najprej operem. Nato jih najprej po dolgem prerežem na pol, te polovice pa še na cca. 2 cm dolge kose. Te slednje obrnem za 90 stopinj in jih narežem še na 2-3 mm debele lističe. Vse te popečem na dobro segretem olivnem olju. Ko se že rahlo prijemajo posode (po tem, ko so že oddale vodo in je ta prav tako že izhlapela) in že res lepo zadišijo, dodam sol, vegeto in česen v prahu (vse te začimbe, seveda, dodate po svojem okusu). Dobro premešam in nekaj sekund še pustim pražiti. Takrat tudi začimbe lepo zadišijo, kar je znamenje, da je jed končana.

Njami, njami, še bi, mami!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...