Translate

sobota, 25. junij 2011

Pizza polenta

Tolikokrat, ko sem razmišljala, kako bi lahko kdaj pizzo naredila na bolj lahek način... Lahek v smislu, da ne nasiti preveč. Imam jo namreč zeloooo rada, a včasih res nekako presede in se zelooo počasi prebavi. Potem pa sem čisto po naključju našla idejo (in številne različne ter podobne recepte). Ja, in danes je končno prišla na vrsto.

Potrebovala sem:
  • 200g instant polente
  • voda (3-kratna količina polente)
  • olivno olje
  • sončnično olje
  • sol
  • domača paradižnikova omaka
  • česen
  • šunka
  • sir
  • origano
Nad polento sem se spravila kar kmalu zjutraj. Številni recepti pa tudi moje izkušnje so mi do sedaj pokazali, da mora polenta vsaj 30 minut stati, da se dovolj ohladi in posledično strdi. Tako sem najprej v posodo nalila trikratno količino vode (200g instantne polente sem nasula v posodo, pač pogledala do kje sega in to mero uporabljala za količino vode x 3), jo solila in ji dolila malo olivnega olja. Ko zavre, zmanjšam ogenj ter postopoma vkuham polento. Mešam toliko časa, da se dobro zgosti, potem pa še kakšno minutko do dve, da se ravno prav skuha. Še vročo (in posledično tudi tekočo) vlijem v pekač, katerega sem predhodno namazala s sončničnim oljem. Polento lepo razporedim po pekaču in pustim, da se ohladi. Sicer je baje dovolj 30 minut, sama pa sem pustila, da stoji nekje od 9.30h do 11h.



V tem času, seveda, pripravim vse potrebno za pizzo. Šunko narežem na tanke kose, sir naribam, česen pa olupim, nasekljam na manjše koščke ter ga vmešam v paradižnikovo omako, da slednja pobere kar nekaj okusa.

Ko se polenta dovolj strdi, jo vstavim v pečico, katero sem prej ogrela na 200 stopinj Celzija. Pečem jo najprej samo približno 25 minut oziroma, da počasi začne rjaveti.

Nato jo vzamem iz pečice in jo obložim po naslednjem vrstnem redu - paradižnikova omaka s česnom, šunka, nariban sir ter origano.



Takšno pizzo vstavim v pečico še za približno 15-20 minut - odvisno od tega, kako močno želite, da se zapeče.



Okus je fenomenalen, na koncu obroka pa se ne počutiš, da si napolnjen do zadnjega kotička.



Res super recept!

Opombe!!
  • Na samo polento lahko po vašem lastnem okusu dodajate, kar želite - zelenjavo, kakšno drugo vrsto mesa, ipd.
  • Sami polenti lahko že v osnovi dodate kakšno začimbo in ji tako spremenite okus ali ji ga celo zboljšate.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...