Translate

torek, 7. junij 2011

Piščančji zrezek v gorčično-čebulni omaki

Včeraj sem čistila zamrzovalno skrinjo in našla piščanca. Ja, perutnine tudi že zelo dolgo nismo jedli. Lušte pa... uff! Tako je bila takoj ideja za današnje kosilo.

Potrebovala sem naslednje:
  • 4 piščančji zrezki
  • vegeta
  • čili
  • curry
  • olivno olje
  • 1 srednje velika čebula (lahko tudi večja)
  • česen v prahu
  • suho belo vino - jaz sem uporabila Malvazijo
  • voda
  • 1 polna žlička gorčice
V zrezke najprej vtrem vegeto, curry in chili po eni strani. S to stranjo navzdol jih postavim na segreto olivno olje. Zgoraj omenjene začimbe nanesem še na drugo stran. Meso z obeh strani popečem. Nato jih vzamem iz posode.

Na istem olju nato popražim čebulo, da lepo porjavi in zadiši, ter dodam česen v prahu. Ko zadiši tudi ta, zrezke vrnem v posodo ter jih za nekaj sekund z obeh strani ponovno segrejem. Nato zalijem z vinom toliko, da je 3/4 zrezka potopljenega. Posodo pokrijem in pustim, da se vino pokuha. Ko tekočine zmanjka, zrezke zalijem še z vodo (toliko, da so celi potopljeni) in počakam, da zavre. Zmanjšam ogenj, zrezki pa naj nekaj časa rahlo vrejo. Nekje med samim vretjem dodam še gorčico in še nekaj časa pustim kuhati (5-10 minut) v pokriti posodi.

Meso tako postopoma vpije vino, kar mu poleg začimb da super okus, voda pa poskrbi, da meso ni suho.

Res res res za prste obliznit!

(In, ja, spet se moram opravičiti, ker ni slik. Perutnina pri nas res čisto prehitro gre - preden jaz privlečem fotoaparat, hehe. Bom poskusila kdaj naknadno dodat slikce.)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...