Translate

torek, 27. julij 2010

In ker buč še ni dovolj...

Odločila sem se, da dodam še eno jed iz bučk. Do sedaj sem jo jedla dvakrat, ker mi je bila prvič tako všeč. Sicer je priprava zadevce čisto preprosta, vseeno pa jo moram deliti. :)

  • bučke (količina je, seveda, odvisna od tega, koliko jih dejansko mislite pojesti, koliko vas je, ipd.)
  • Vegeta
  • olivno olje (lahko tudi kakšno drugo, jaz pa nekako najraje delam na tem)
  • česen (po okusu posameznika)
  • kis (jaz zadnje mesece uporabljam domačega iz jabolk – njamsi!)

Bučke narežem na kolobarje. Jaz jih rada na dokaj tanke, ker se hitreje popečejo in v končni fazi niso ‘pocaste’ (približno 3-4 mm). Vsak kolobar samo po eni strani na tanko vtrem vegeto in jih naložim en kolobar na drug tako, da vegeto prenesejo še na vsak naslednji kolobar, kamor je nisem posebej nanesla. Ne pozabite, da se bo tako ali tako nekaj vegete pri peki streslo v olje in bo tudi ta dajal aromo in okus samim bučkam. Nato v ponvi segrejem olivno olje in vanj položim kolobarje tako, da gre stran z vtreno Vegeto v olje. Popečem z obeh strani in jih na koncu zložim na krožnik, na katerega sem že prej naložila papirnate brisačke, da popijejo odvečno olje. Vmes, med dodatnim nalaganjem kolobarjev v ponev, že pečene s krožnika prenesem v večjo posodo, kjer se bodo do konca ohladile. Odvečno olje so že tako ali tako oddale. Naj opomnim, da če se gre tu za večjo količino bučk, bo peka vzela kar nekaj časa, ker jih je treba kar nekajkrat naložiti v ponev in na koncu ven. Ko se bučke ohladijo, dodamo nasesekljan česen. Jaz ga ponavadi nasesekljam na malo večje kose, ker da tako več arome. Količina pa je spet odvisna od posameznika. Na tej točki soli in olja, seveda, ni potrebno dodajati, po okusu samo še polijemo s kisom in premešamo. Lahko takoj postrežemo, še boljše pa so, če jih za nekaj časa pustimo stati (lahko tudi v hladilniku).

Uff… in jaz včasih nisem jedla bučk… Ajajajajaj! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...