Translate

sobota, 10. julij 2010

Začetki...

Naj na samem začetku poudarim, da nisem kuharica. Oziroma nisem izučena kuharica. V resnici sem kakšno leto nazaj diplomirala iz čisto druge smeri. Ker pa so trenutno časi kakršni so, je težje najti neko redno zaposlitev. Imam srečo, da občasno delam v svoji smeri. V prostem času pa zato poskušam veliko ostalih stvari, za katere med študijem ni bilo časa. Ena izmed teh stvari je tudi kuha. Kuham, pečem, mešam, ... In ravno v tem letu sem odkrila, da mi je to zelo velika strast.

Tale blog ni mišljen kot ustvarjanje novih receptov v obliki kuharske knjige. Prav tako ne mislim soliti pamet. Preprosto bodo zapisi receptov, katere bom preiskusila, novi recepti, katere bom mogoče ustvarila,... Vesela pa bom, če mi namenite tudi kakšen komentar, nasvet, idejo, svoja mišljenja, ker bodo le tako preiskušene jedi še boljše.

Tako lahko rečem, da bo to moje osebno zbiranje receptov. Fizična oblika zbirke že obstaja, dodala pa bom še nove v tem blogu. Mogoče pride prav tudi kateremu izmed vas.

Pozdravčki...

JJ

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...