Translate

ponedeljek, 12. julij 2010

smoothie-ji

V teh toplih dneh (katere enostavno obožujem!!) sem se vrgla na doma narejene smoothie-je. Kar tako. Brez posebnih receptov. Kar imamo doma in mi tisti moment paše. In vsakič znova sem navdušena nad njimi pa še osvežilni in nenasitni so. Tule so tisti, katere sem že preizkusila:

smoothie #1

  • 1 manjša pločevinka ananasa (sama imam raje tistega light, ker nima toliko sladkorja in je vse nekako malce bolj naravno; soka ne uporabim)
  • 1 odrezan kos lubenice (pri lupini je širok približno 2-3 cm)
  • pest borovnic
  • pest črnega ribeza (lahko tudi rdečega ali pa mešano)
  • 6 kepic mešanega sladoleda okusa Planica* (6, ker sem delala za dve osebi)

Vse to v mešalnik, VKLOP in voilà!

——————

* samo namig: do pred kakim mesecem sem bila leta totalni navdušenec nad sladoledom Planica, katerega ni prekašal noben drug – vsi so bili neke blede kopije. Sedaj pa sem našla še eno verzijo, kjer ga dobiš več in je, ja, ljudje, JE dejansko veliko bolj okusen kot Planica. Wanna know? Ask! ;)

——————

smoothie #2

  • 1 manjša pločevinka ananasa (spet iste opombe kot zgoraj)
  • lubenica (glej zgoraj!)
  • 2 olupljeni jabolki Granny Smith (Meni enostavno najboljše! Obvezno morajo biti še trde – toliko, da jih tudi v trgovini sploh ne moreš stisniti -, ker so take še najbolj sočne. In ne nasedajte kopijam samo zato, ker so zelene. Glej obvezno napis na vrečki ali pri ceni, morajo pa biti tudi izrazito temno zelena, da so prava.)
  • 6 kepic sladoleda (isti kot zgoraj, ker je enostavno najboljši!)
——————

** Tule mi je sicer manjkal okus ribeza, ker ga ravno takrat nisem imela. Bi pa prišel prav, ker sem pogrešala nekaj, kar bi vsaj malo zagrenilo. Verjetno bi potem bil primeren tudi kakšen grapefruit, a z njim ni za pretiravat, ker da sicer fenomenalen okus, a če ga je preveč, vse uniči.

——————

V vsakem primeru pa mix mix mix in dober tek! :)

smoothie #3

  • 1 manjša pločevinka ananasa (ja, spet :D )
  • polovica vrečke zmrznjenih gozdnih sadežev (jaz sem jih tokrat kupila kar v Lidlu – 750g; drugače pa rdeči ribez, črni ribez, maline, borovnice)
  • 2 še zelo hrustljavi nektarini (ker nad mehkimi nisem preveč navdušena – so preveč pocaste in v končni fazi tudi preveč sladke)
  • 3 kepice sladoleda (ja, isti kot zgoraj, a tokrat samo tri kepice, ker so gozdni sadeži bili še zelo hladni, poleg tega pa sem želela tokrat celotno zadevo malenkost manj mlečno)

Tu sicer pride zadeva malce bolj gosta, ampak izpade fenomenalno!! Mix mix mix in že imate. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...