Translate

sobota, 31. julij 2010

Polnjene bučke s tunino

Ja, spet smo pri bučkah. :D Nisem obsedena z njimi. Res ne. Le zanimalo me je, kako bo izpadla polnjena bučka glede na to, da so mi jih že leta hvalili.

Odločila sem se, da za kosilo naredim malce lažjo verzijo. Vsi so mi večinoma govorili o mletem mesu kot polnilo. Sicer ga imam zelo rada, a kot sem že prej omenila, me bučke čisto prehitro nasitijo, zato sem se odločila za tunino. Kako izgleda? Takole je šlo.

Potrebovala sem:
  • eno belo bučko,
  • dve konzervi tunine v olivnem olju,
  • tri paradižnike,
  • čebulo (po okusu),
  • česen (po okusu),
  • nariban sir (jaz ponavadi uporabim kar Ementaler),
  • origano (pri meni se pri tunini skoraj vedno uporablja origano), poper ter kajenski poper.
In gremo...

Na olivnem olju (uporabila sem kar tega iz tunine konzerve - samo iz ene, iz druge sem ga potem porabila za pripravo priloge -, ker ga drugače vržemo stran) prepražim čebulo; ko zarumeni, dodam sesekljan česen (velikost sesekljanih koščkov je čisto odvisna od posameznika), da zadiši. Paradižnike narežem na kocke in jih dodam čebuli in česnu. Premešam in nekaj časa pustim, da odda vodo ter da se je nekaj tudi pokuha. Nato dodam tunino in na hitro zmes premešam, ko je še na ognju. Ko jo umaknem z ognja, dodam polovico naribanega sira in še toplo premešam, da se sir stopi s pomočjo toplote zmesi (in NE toplote ognja, ker drugače bo v posodi polomija). To polnilo nisem niti solila, niti nisem dodala vegete, ker je ponavadi že tunina dovolj slana. Lahko pa po okusu dodamo poper in kajenski poper ter origano.

Bučko prerežem na pol po dolgem. Odstranim mehkejši del s pečkami (jušna žlica je pri tem zelo priročna) in z zgoraj opisanim polnilom napolnem vdolbine. Po vrhu še posujem preostali sir ter malo origana za okus in aromo. Bučki naložim na peko papir in jih dam v pečico na 180-200⁰C. Koliko časa se peče je čisto odvisno od bučke in pa, seveda, pečice.

Jaz sem zraven naredila še zelenjavni 'gemišt', lahko pa dodate kar koli drugega.


Dober tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...